Viser søkeresultater 1 til 10 av 127
Tråd: Jeg er sint og drittlei
Hybrid View
-
14-04-07, 17:44 #1
Kjære Sonja!
Det er forferdelig å lese hvordan du har blitt behandlet av legestanden! Det er grusomt! Konfrontèr legene det gjelder!
Det som er så inni hampen uforståelig for meg er: hvorfor bruker ikke legene den kunnskapen som finnes om behandling av stoffskiftepasienter? Hvorfor slår de seg til ro med at pasienten fortsatt er syk, selv etter mange års "behandling"??? Hvorfor er de så skråsikre, selv når pasienten ikke blir frisk? Eier de ikke yrkesstolthet? Hvorfor stoler de ikke på pasientenes beskrivelser av sin egen situasjon / symptomer?
Rettelse: Vet at dette ikke gjelder alle leger, det er galt å generalisere leger. Men jeg føler likevel at denne kritikken er helt på sin plass,- det gjelder mange leger, dessverre! Massiv dokumentasjon finnes i dette forumet.
De som kritiserer legene som har spesialisert seg på stoffskiftebehandling, bl.a. Balderklinikken og Oftebro og som tar seg skikkelig betalt, må komme med alternativer! Hvis det eneste tilbudet er en fastlege som ikke vet opp-ned på en pasient med hypothyreose, skjønner jeg meget godt at noen betaler opptil kr. 2000.- for en legetime. Det er ukyndige fastleger som er årsaken til at vi kontakter de private spesialistene. Ingen behøver å lure på hvorfor en av de legene har 1000 stoffskiftepasienter! Vi bor i et velferdsland hvor alle skal ha rett til gode helsetjenester,- men det fungerer ikke!
Bjarne Håkon Hansen må slutte å lure på hvorfor antallet uføretrygdede stiger. Mye av svaret tror jeg ligger i at folk som oss enten ikke får behandling, eller feil behandling.
Kjære Sonja, jeg håper inderlig at du får bedre behandling. Har du vurdert å be om henvisning til Thyroideaavdelingen på Aker Sykehus?
Hva synes du om forslaget til Yvette? Jeg støtter det!
Jeg har stor respekt for deg, fordi du er den du er og jeg er også dypt takknemlig for den store innsatsen du gjør for oss.
Stor og varm klem fra Joni
Lignende tråder
-
Blir så sint...
Av Hsn i forumet Frustrert og leiSvar: 8Siste melding: 27-03-07, 21:38 -
Argh! Nå er jeg drittlei høyt stoffskifte!
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-11-06, 17:29 -
Jeg er sint på… fastlege og endokrinolog
Av cathrin i forumet EndokrinologerSvar: 15Siste melding: 02-09-06, 21:18 -
JEG ER SINT!
Av cathrin i forumet Frustrert og leiSvar: 16Siste melding: 21-07-06, 07:10 -
jeg er så sint
Av villemo i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 23Siste melding: 05-06-06, 10:12

Svar med sitat

Bokmerker