Viser søkeresultater 1 til 10 av 127
Tråd: Jeg er sint og drittlei
Threaded View
-
14-04-07, 15:25 #11
Stakkars Sonja, så mye du har å slite med.
Jeg forstår deg veldig, veldig godt for jeg har vært (og er) i veldig mange av de situasjonene du beskriver.
Ikke rart at du blir oppgitt, sint og deprimert. De kunne forsøkt hvem som helst bare en brøkdel av dette, så skulle de få sett.
Skjønner også veldig godt frustrasjonene og sinnet du har til legene. Har selv vært inne på tanken om pasientskadeerstatning eller noe, men hvor skal jeg begynne? Men foredrene mine, for jeg var jo kjempedårlig allerede som liten? Og nå har jeg en veldig snill lege, tross alt, gjør jo mye feil han også, men han viser medmenneskelighet. Litt synd hvis jeg skulle begynne med ham....
Og hele livet er jo ødelagt av denne og de andre sykdommene (som kanskje har kommet av denne da en autoimmun sykdom "inviterer" til en annen). Og hele kroppen er ødelagt - både utenpå og inni.
Hadde en bare strøket med, ja men, så var det jo en ende på det. Men for min del med nå voksne barn dog, og to hjelpeløse katter, er det visst best om jeg blir her litt til. Men på et tidspunkt ville ikke jeg heller vite om jeg hadde flere sykdommen. Jeg skulle ha testet meg for diabetes pga alle de autoimmune tilstandene, og så er det mange på begge sider av slekta mi som har det. Men vet du hva, jeg slapp, for legen hadde allerede gjort det på en blodprøve tidligere, og den var negativ. Men det er bare det, Sonja, at hvis man har flere sykdommer, så er det best å vite for å få best mulig behandling så tidlig som mulig. Ja, det ser jo både du og jeg mht stoffskifteproblemene.
Fond og innsamlinger er jo gode tanker, om bare noen kunne orke å styre med det. Kunne man hatt et fond som NTF forvaltet og skulle brukes til å hjelpe de stoffskiftesyke som ikke ble bedre av vanlig behandling og som ikke hadde råd til alternativ behandling selv? Noen fond får jo til tider store donasjoner, så det er jo absolutt en god tanke, om noen orker å få det gjennomført.
Beste tanker til deg, Sonja
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Blir så sint...
Av Hsn i forumet Frustrert og leiSvar: 8Siste melding: 27-03-07, 21:38 -
Argh! Nå er jeg drittlei høyt stoffskifte!
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-11-06, 17:29 -
Jeg er sint på… fastlege og endokrinolog
Av cathrin i forumet EndokrinologerSvar: 15Siste melding: 02-09-06, 21:18 -
JEG ER SINT!
Av cathrin i forumet Frustrert og leiSvar: 16Siste melding: 21-07-06, 07:10 -
jeg er så sint
Av villemo i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 23Siste melding: 05-06-06, 10:12

Svar med sitat

Bokmerker