Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
14-04-07, 11:46 #19
Hmm... jeg prøver alligevel....
Opprinnelig skrevet av Tussa
Det JEG forholder mig til mest er situationen hvor alt vi selv kan gøre er slået fejl og hvor jeg nægter at stille op til det dobbelte arbejde i all uendelighed og som består af BÃ DE at skulle håndtere sygdommen OG at holde familien, venner og kolleger informeret om hvad det er og hvordan det føles at have en stofskiftesygdom.
Jeg skriver mest ud fra når alle MINE/vores muligheder er udtømte og intet vi siger/gør hjælper på omgivelsernes forståelse/tolerance over for os syge
Du skriver om at man selv kan gøre en del og det er jeg meget enig i. Hvis det lykkes - hvilket desværre langt fra lykkes ofte nok
Tak for at du læste mit indlæg.
Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Kan halsbetennelser ha noe med stoffskiftet å gjøre?
Av nuttisen i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 5Siste melding: 10-05-10, 11:16 -
Graves. Vi ønsker oss barn. Er så usikker på hva jeg skal gjøre...
Av El-Ella i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 20Siste melding: 16-12-07, 19:36 -
Hva bør jeg gjøre?
Av Rilda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 33Siste melding: 09-09-07, 01:39 -
hva ska jeg gjøre?
Av hanne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 6Siste melding: 09-07-07, 13:39

Svar med sitat
Bokmerker