Slett ingen dårlig ide` !!

Det bobler over med gode ideer i dette forumet ! Denne folderen falt jeg for. Personlig er jeg ingen kløpper på dataen, men jeg skal da klare å "kopiere" ordlyden til ME-folket.

I dag setter jeg meg to mål. Det første er å fjerne EKG-sakene jeg bærer på meg, nummer to er å lage min egen lille folder. Den skal inneholde to bilder av meg; et før hypothyreosen "tok" meg, og et av meg på det mest begredlige. Teksten plasserer jeg i midten med et stort hjerte rundt.
Avslutningsvis skriver jeg ; Takk for at DU forstår !

Så får morgendagen bringe hva den vil. Jeg må bare advare kjærligheta mi, og si til ham at i morgen kan jeg sikkert ikke så mye.

Har til tider også vurdert å lage meg en liten brystnål, formet som en varseltrekant, som jeg kan pynte meg med på dager jeg ikke er helt på topp.

Jeg har instruert barna mine ( voksne sådanne) om ALDRI å spørre meg om jeg orker det eller det. Nå må de si; "kan du det eller det?".
Ordet "orker" er så negativt ladet for meg at jeg skulle gjerne strøket det av ordlista.

Vi ønsker jo, og tror til tider at vi fortsatt kan gjøre alt vi fikset før. Det er det aller vanskligste med vår situasjon, syntes jeg. Det å akseptere at vår hverdag har blitt snudd helt på hodet er slettes ikke lett.

Jeg kunne skrive i det uendelige om dette , men tråkker på bremsen før jeg har brukt opp all energi. Trenger resten for å klare det jeg har satt meg fore.

Ha en god, fin dag der ute, håper dere er i form til å "kunne" noe idag, enten det for dere selv eller for å gjøre noen andre glad.

Kos