Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
10-04-07, 22:09 #10
Jeg tror at tåpelige kommentarer fra andre mennesker kan ha med å gjøre at sykdommen vår ikke viser utenpå. Jeg har selv epilepsi i tillegg og opplever at nærmeste familie aldri har hatt problemer med å forstå at jeg er syk da.
Nå kan jeg imidlertid få kommentarer som Du er nok bedre i morgen når du får hvilt deg. :evil: Dersom jeg hadde hatt gips på foten så er det jo ingen som ville sagt du er nok bedre i morgen når du har hvilt foten din da kan du sikkert gå tur også.
Jeg syns det var lurt å si at sykdommen er dødelig jeg for det er faktisk sant og det er det ikke sikkert at de er klar over.
Fikk en kommentar fra gynekologen min en gang : Hypotyrose ja mend det er jo lett å behandle. Det er i allefall ikke min erfaring.
Hadde lest litt om denne sykdommen før jeg fikk den selv og den er langt verre å leve med enn jeg trodde. Trodde det var omtrent slik at den ble diagnostisert med en enkel blodprøve og så etter maks 1/2 år på tabletter så var man som før.
Hva man kan gjøre med slike kommentarer vet jeg ikke jeg har gitt opp nærmeste familie. Det er slitsomt å forklare i det uendelige. Derfor er jeg så glad for at jeg har likesinnede her på forumet. Så man slipper å forklare.
Lignende tråder
-
Kan halsbetennelser ha noe med stoffskiftet å gjøre?
Av nuttisen i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 5Siste melding: 10-05-10, 11:16 -
Graves. Vi ønsker oss barn. Er så usikker på hva jeg skal gjøre...
Av El-Ella i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 20Siste melding: 16-12-07, 19:36 -
Hva bør jeg gjøre?
Av Rilda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 33Siste melding: 09-09-07, 01:39 -
hva ska jeg gjøre?
Av hanne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 6Siste melding: 09-07-07, 13:39

Svar med sitat
Bokmerker