Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Tråd: Farlige medisiner
Threaded View
-
09-04-07, 16:38 #15
glemte å leggge til at jeg selv har vært hyper på Armour. Om det var mer farlig vet jeg ikke . Hadde en T4 på 80 på det høyeste. Tror nok legen ble litt nervøs, men han la meg ikke inn på sykehus. Det jeg merket var hodepine, hjertebank, kvalme,( det med hodepine og kvalme har ikke jeg lest noen steder , men legen fikk mistanke da jeg nevnte det). Og så var det jo så j ...varmt den sommeren da. Så jeg tror nok jeg vet hvordan det er å ha hetetokter for å si det sånn. Hendene mine skalv litt også. Imidlertid var dette ingen ting mot å ha for lavt, og jeg gikk fint ned igjen.
Det fleste med hypertyrose overlever thyrotoksisk krise som er alvorlig forverring av hypertyrose.
Tror alvorlig sykdom som følge av Levaxin eller Armour er skjelden og for min del så tenker jeg ikke så mye på det. Jeg har igrunnen ikke noe liv om jeg ikke er riktig dosert. Så jeg har tatt noen sjanser når det gjelder Armour blandt annet å starte med det uten legens velsignelse.
Lignende tråder
-
Medisiner mot trøtthet og soving.
Av benga i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 24Siste melding: 22-06-07, 17:53 -
Aspartam og andre farlige stoffer
Av Stina i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 17-04-07, 10:52 -
Medisiner som går ut i sjøen og naturen
Av Sonja Midtlien i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 10-03-07, 11:48 -
usikker på bruk av medisiner
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 07-02-07, 21:45 -
Skal jeg kreve medisiner?
Av Hella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-10-06, 12:08

Svar med sitat
Bokmerker