Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Tråd: Farlige medisiner
Threaded View
-
09-04-07, 11:18 #12
Ja, der var det mange kloke ord, Hsn.
Thyroxin er først og fremst farlig for dem som har noe med hjertet. Men man kan jo ha noe med hjertet selv om det ikke er blitt diagnostisert enda.
Kan ikke skjønne at Armour skulle være anderledes da det er både T4 og T3 i Armour, i tillegg til T2 og lengre ned, så vidt jeg har forstått - uten at jeg vet hva disse andre T'ene gjør. Men det er mulig at hele er bedre balansert siden dette er et naturlig produkt.
For høyt stoffskifte i seg selv er jo belastende for hjertet, så jeg ser ikke at noe som helst kan utelukkes.
Men så vet jo ikke jeg alt da heller... ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Medisiner mot trøtthet og soving.
Av benga i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 24Siste melding: 22-06-07, 17:53 -
Aspartam og andre farlige stoffer
Av Stina i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 17-04-07, 10:52 -
Medisiner som går ut i sjøen og naturen
Av Sonja Midtlien i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 10-03-07, 11:48 -
usikker på bruk av medisiner
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 07-02-07, 21:45 -
Skal jeg kreve medisiner?
Av Hella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-10-06, 12:08

Svar med sitat
Bokmerker