Nei, Hsn, vi vet jo ikke noe før vi vet det. Så det er visst viktig å ta til seg så mye korrekt informasjon som mulig - i det tempoet vi kan klare. (Imens får vi håpe på det beste, eller det verste - bare det går litt fort )

Men ang doseøkning på Levaxin, så må vi alltid huske at det skal skje i samråd med legen. Her inne snakker jo noen av oss om at vi endrer dosen litt opp eller ned, men det har vi ikke lov til uten å snakke med legen om det. Og personlig så gjør jeg det, gir beskjed til legen hvis jeg har endret og vi drøfter rundt temaet. Og han minner meg alltid på om at det kan være farlig, så han er veldig flink og oppegående sånn. Det er vanskelig, men vi må skyndte oss langsomt ;)

(Forresten - noe legen min ikke var så flink til, og det er visst nesten ingen leger så flinke til. Når jeg fikk lov til å forsøke Liothyronin satte han meg på 20 mikrogram om dagen. Det er for mye, og jeg ble hyper. Takket være at jeg visste en del gjennom dette forumet fra før av, oppdaget jeg det rimelig fort. 20 mikrogram blir visst for mye for mange. Så man passe litt godt på med hva man gjør.)