Ser ut som om mange av oss har vært og kanskje fremdelse er plaget av denne omfattende trøttheten. Ut i fra det er det en stor sannsynlighet at dette skyldes sykdommen. Jeg begynte med Levaxin i november -06 og legen min sier at jeg godt regulert nå, og jeg føler meg mye bedre og søvnmønstret mitt er så mye bedre, men ikke optimalt.

Problemet mitt er at jeg er utrolig plaget med kraftløshet, den er ikke konstant, men kommer helt sikkert når jeg har gjort et arbeidstykke. Kan være utslått i flere dager, og da kan søvnmønstret også forandre seg tilbake til det den var før jeg ble medisinert, til jeg kommer meg igjen. Er 100% sykemeldt pga dette. Legen min mener at dette ikke skyldes stoffskifte, men at jeg har psykosomatiske plager som skyldes et liv med mange traumer og har søkt meg til psykolog. Er det flere som har det på denne måten?

Det ser ut til at vi som har gått med uregulert stoffskifte over tid plages lenge med plager som er vanskelig å få bukt med. Det viser jo igjen at leger trenger å bli bedre på å behandle stoffskifteproblemer tidlig. Jeg har jo ikke gått på medisin mer en 5 måneder så det kan kanskje bli bedre etterhvert.