Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
06-04-07, 13:39 #3
Takk for tilbakemelding fra Nora.
Prøvene mine ble ikke tatt under influensa. Kan det påvirke resultatet ? Hva annet kan påvirke prøven ?
Jeg skulle egentlig ha tatt stoffskifteprøver i høst, men da glemte legen min å krysse av for dette på skjema... Legen min sier hun kan utelukke all fysisk sykdom hos meg, og det eneste hun vil henvise meg til er psykolog. Greit nok det, det kunne vel noen og en hver ha behov for ...
Jeg ser jo deprimert ut, og var skikkelig lei meg sist jeg var hos legen, men det er jo fordi jeg blir erklært "frisk" når jeg føler meg så elendig til tider....
Jeg har oppsøkt lege flere ggr de siste årene for mine symptomer hver for seg, uten at noe er funnet. Først i høst fikk jeg full klarhet i hvor mye det er av stoffskifteproblemer i min familie, har ikke tenkt noe over dette tidligere, og da bad jeg om utredning for dette. Jeg antok at det var for høyt stoffskifte, som moren min hadde. Hun fikk diagnose da hun var 49, jeg er nå 44. Jeg har egenlig ikke følt meg skikkelig i form etter at jeg fikk ungene mine, siste ble født for 13 år siden. Etter hver fødsel hadde jeg perioder med uregelmessig hjertebank og slapphet. Legen jeg brukte da sa at det var normalt, og ville gå over. Det gjorde jo på sett og vis det, hadde mer energi da ungene var små enn jeg har nå. Det siste halve året har vært pyton.
Lignende tråder
-
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
"Normale prøver" - har hypothyreose alikevel
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 133Siste melding: 01-09-08, 22:50 -
I puls ikveld, du kan ha lavt stoffskifte med normale prøver
Av nora i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 8Siste melding: 03-06-08, 12:44 -
"Normale" prøver etter et par måneder på Armour?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 02-10-07, 15:09 -
Varm!!
Av Ruth Mari i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 19-03-07, 12:14

Svar med sitat
Bokmerker