Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
06-04-07, 12:21 #2
ALP er nok alk.fosfatase, et leverenzym.
Men din ft3 er nokså lav; ble prøven tatt når du allikevel var hos legen for influensa eller noe?
Friske som er begynnende hypo pleier å ha ft3 godt oppe i øvre halvdel, fordi kroppen jobber på spreng med å lage mest mulig hormon av det vesle som finnes, og da pleier ft3 å være ganske høyt og ft4 på vei nedover og et sted i nedre halvdel. Først senere faller ft3 også.
Da kan typisk TSH bli forbigående lav også. Den var 1,8 sist, men jeg ville forventet den noe høyere, 3 -5 med slike lave ft4 og ft3.
Hos deg er ft4 på 25 % og ft3 på 17%.
Veldig lave, og jeg ville forventet slike symptomer slik du har.
Leger er elendige til å tolke tatt, og mange har fortalt at de først fikk gehør når de fremstilte sine tall grafisk og viste at de faktisk var lave.
for prosent: jeg tatet inn tallene i http://hpu-info.gmxhome.de/test/laborzettel.htm og trykker berchne.
nora
Lignende tråder
-
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
"Normale prøver" - har hypothyreose alikevel
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 133Siste melding: 01-09-08, 22:50 -
I puls ikveld, du kan ha lavt stoffskifte med normale prøver
Av nora i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 8Siste melding: 03-06-08, 12:44 -
"Normale" prøver etter et par måneder på Armour?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 02-10-07, 15:09 -
Varm!!
Av Ruth Mari i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 19-03-07, 12:14

Svar med sitat
Bokmerker