jeg lukter brennt stadig vekk, blir jo redd da...,men det er aldri noe der
linedans aerobic osv, sånne ting som man må pugge en sekvens, glem det! :evil: umulig for meg å gjøre lenger... også jeg som svarte ordrett på prøvene når jeg gikk på yrkesskolen :(

ang hørsel; jeg har faktisk testet den, skikkelig av en audioingenør jeg kjennte fordi jeg var sikker på at jeg hadde fått et hørselstap, men nei, jeg har bortimot perfekt hørsel faktisk

jeg detter ut i sammenhenger, får blackouts, er plaget med at jeg ikke får diskriminert ut ønskede lyder når det er mange som snakker eller det er mye støy. da blir alt grøtete.

jeg lærer tegnspråk fordi jeg har en døv datter, og jeg har lært meg en del munnavlesning som følge av dette. de siste årene har jeg funnet ut at jeg trenger den muligheten. uten å se ansiktet til personen jeg prater med, skjønner jeg bare bruddstykker

sist jeg var på ts-kurs fikk vi en regneoppgave. en person skulle lese og pugge en oppgave og deretter videreformidle det til en annen som skulle regne ut. jeg måtte bare kutte ut, for jeg klarer ikke å huske flere tall etter hverandre... hadde det vært 2+2 så, dette var mer enn 5 tall og da er jeg helt hjelpeløs uten huskelapp :( (jeg var også god i matte på skolen :( )