Kjære, snille kris, Anisa, Yvette og alle andre her inne

Vil bare si at jeg setter veldig, veldig stor pris på alt hva dere deler med oss andre.

Jeg forstår også så veldig godt hvordan der er å være nærtakende, få tatt opp ting i verste mening, få sagt noe galt osv, spesielt når man har så mange ting å slite med selv - noe mange av oss her inne har. Og når vi først har kommet i feil spor, så er det så vanskelig å komme på rett kjøl igjen. (Jeg hentyder her ikke til noen spesiell, men til oss alle på et generelt grunnlag.) Jeg håper bare at vi kan klare å se de gode egenskapene hver og en har herinne. Hvor villige de deler av sin kunnskap, hjelper og trøster.

Og så vil jeg gjerne få lov til å legge ut med å be oppriktig om unnskyldning hvis jeg har såret noen her inne. Det har ikke vært min mening. Og jeg håper og tror heller ikke at andre gjør det med overlegg. Man blir vel heller skuffet og frustrert når man blir mistolket. Så hvis det enda til skorter på overskudd til å takle dette, så baller det vel gjerne på seg - sånn kan det i alle fall ofte være for meg.

Så: UNNSKYLD

Og hjertelig, hjertelig takk til alt hva dere har delt med oss andre. Det har gitt meg håp....