Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
05-04-07, 12:04 #5
Thyroxin har aldri vært patentert, og de har aldri søkt om en NDA før den amerikanske staten tvang dem til det for noen få år siden.
De hevdet de ikke trengte søke om en NDA fodi stoffet var identisk med Thyroid, som var målestoken og referansemedidinen.
Thyroid er og var anerkjent som bra og stabilt og at den virket bra.
det ble aldri gjort noen som helst forsøk med thyroxin vs Thyroid den gangen.
Det er å snu det hele på hodet.
Legger ved noen linker om denne historien fra amerika, men jeg har skrevet opp denne historien fra før på hejmmesiden min
http://www.mercola.com/2001/apr/11/synthroid.htm
(og sjekk linken nederst på siden hans...)
http://www.citizen.org/publications/release.cfm?ID=6035 og flere på nettstedet og mange andre lignende sider på andre nettsteder.
referansemedisinene er Thyroid og levothyroxin ble det aldri søkt om å få godkjent inntil nylig.
De innleggene det refereres til har jeg ikke lest, forresten. Har vært borte fra forumet. NTF får meg bekjent 40 000 fra nycomed, ikke akkurat svimlende summer.
Det kommer en ny stoffskiftemedisin snart, heter Tirosint og fins i Italia og schweiz og er godkjent i USA men ingen har fått tak i den ennå. (omtrent det samme som den flytende tyske levothyroxinen, i tyskland og frankrike kan man få thyroxin i dråefrm oppløst i glycerin uten problemer. Tirosint er samme men pakket i kaplser) (da blir det flere medisiner å prøve , ikke bare nycomed sine)
Lignende tråder
-
Hei! Ny på medisiner!
Av Orca i forumet PresentasjonerSvar: 10Siste melding: 11-10-10, 21:49 -
Medisiner og tannhelse
Av enja i forumet Lavt stoffskifte og amalgam («kvikksølvplomber»)Svar: 3Siste melding: 10-03-10, 22:31 -
Tras på 1; I grenseland? Eller negativ?
Av Marina73 i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 3Siste melding: 01-06-08, 08:39 -
Farlige medisiner
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 21Siste melding: 03-07-07, 04:51 -
Hva betyr det at anti tpo er negativ?
Av wensiesv i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 10-10-05, 11:46

Svar med sitat

Bokmerker