Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Tråd: Melatonin
Hybrid View
-
05-04-07, 11:57 #1
Melatonin
Du må gjerne stenge tråden om Melatonin Sonja. Du er moderator og i din fulle rett, men - jeg har litt og si.
Hvorfor skriver du slik kris?
Hva med deg?? Er ikke du en like anonym bruker? Hvorfor skal dine kilder være mere verdt??
Opprinnelig skrevet av kris
Du skriver videre:
Du hevder hårdnakket at Anisa villeder.....??? Du tillater deg også å skrive at "ut ifra informasjon som JEG mener og/eller har lest meg til er dirkete feillaktig". DET er det mest arrogante i hele denne debatten! Hvordan kan du skrive slik?? Og er du så skråsikker på at det ikke er du som villeder her?? Hvor er dine sikre kilder?? Jeg ser at du henviser til denne:
http://www.helse-bergen.no/avd/SOVno/di ... ndling.htm
Synes du det er nok - sett i et større perspektiv enn Norge??
Ja så spør jeg: Hvor er disse dine PÃ…LITELIGE kilder kris??
Jeg er fortvilet over at når noen kommer med annen informasjon, så blir de så hårdhendt kjørt over - før vi i det hele tatt har fått prøvd ut hva vedkommende har å tilby.
Takk Anisa for alle linkene. De ligger i Favoritter! Jeg leser og jeg har fullstendig tillit til informasjonen fra deg. Den er troverdig til tusen!! Og jeg tror jeg har flere med meg. SÃ… utrolig synd at folk kaster vrak på det de ikke har kjennskap til, og på den måten også ødelegger for andre.
Takk Anisa for god hjelp vedr Melatonin og annet ifbm søvnproblemer!
Jeg er utrolig lei meg for at noen som bare vil hjelpe blir overkjørt som udugelig. Det er ikke forumet verdig!• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat

Bokmerker