Viser søkeresultater 1 til 10 av 187
Threaded View
-
30-03-07, 17:52 #11
Hun er egentlig ikke så ille, men hun kjenner ikke den jeg egentlig er hun vet bare av den personen som er ute av form, og nedfor så jeg skjønner henne på et vis. Hun er jo veldig engasjert også, men hun tenker i feil retning. Blir nok å holde meg til henne, for jeg tror hun er den beste sjansen jeg har hatt for å komme vidre på lenge. Veldig mange har byttet lege og reiser til den kommunen hun jobber på egen regning for å få henne. Hun er veldig opptatt av å skaffe hjelp til de som er overvektige, og skal prøve å få med overvektige hun jobber med i ei treningsgruppe., for hun synes ikke vi er bra nok fulgt opp. Er bare veldig frustrerende at hun tenker bare vekt og psyke, men jeg er jo veldig overvektig og veier over 50 kilo for mye så det er viktig å få gått ned i vekt, men dessverre tror hun at jeg sitter å spiser for mye fordi jeg er nedfor og at jeg ikke har så mange som bryr seg, og at det er derfor vekta har økt. Hadde jeg vært det mennesket hun tror jeg er hadde hun vært super for å fått meg engasjert og ned i vekt, og tror faktisk at hun hadde hatt en annen mening om meg om hun hadde kjent meg da jeg begynte å bli syk. Tror faktisk jeg hadde vært riktig dosert, og riktig behandlet da. Har ikke hatt henne i fullt et år enda, og kanskje jeg får henne på gli etterhvert, er jo en start at hun henviste meg til endokrinolog.
Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
Lignende tråder
-
Jeg var syk lenge før jeg fikk diagnose lavt stoffskifte
Av kaja5 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-06-10, 14:40 -
Fikk Graves disease i 1999
Av atv i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 86Siste melding: 04-11-08, 13:27 -
Diagnose lavt stoffskifte fikk jeg i april - tror jeg det var
Av belit i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 26-07-07, 23:04 -
Fikk diagnose på lavt stoffskifte i 2002
Av nosy i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 24-05-06, 22:47

Svar med sitat

Bokmerker