Ja nå har jeg vært til legen igjen, og det var jo like trivelig som bestandig. Tok opp det med verdiene mine, og nå påstår hun at det er jeg som ikke ville øke dosene, og at det var vanskelig når jeg ikke var med. Det eneste jeg sa etter første doseøkning var at jeg ville øke sakte siden jeg reagerte sånn på økningene, men hun sa jo at hun ikke ville øke mere pga at hun ikke ville dosere meg optimalt blir forvirra av dette, er så glemsk nå, og detter så fort ut at jeg ikke har noe å stille opp med mot dette lengre. Fikk også slakt når det gjelder kosthold, ingenting er bra nok. Tror jeg har et ganske så alminnelig kosthold, og bruker nesten ikke fett og sukker når jeg lager mat. Eneste som er ja mat for henne er rent kjøtt og ren fisk, men ifølge henne er fiskekaker og annen tilbredt fiskemat nei mat, og det samme med ting laget av kjøtt. Vi er tross alt flere i familien så det kan være vanskelig med en sånn diett hver dag, prøvde å forklare det til henne, og at jeg ikke kunne spise sånn mat hver dag har hverken penger eller mulighet til å begynne å tilbrede så dyr mat som rent kjøtt, ren fisk og kyllingfileer hver dag. Dette tolket hun som at jeg ikke var villig til å endre på ting, men jeg mener det må gå ann spise vanlig mat fra dagligvaren i tillegg så lenge man tenker kalorier og fettprosent, og bruker mye frukt/grønnsaker. Var heller ikke fornøyd med det jeg har av frukt og grønt, trodde ikke det hadde så mye å si med antall sorter jeg bare man fikk i seg litt hver dag. Før gikk det på epler, bananer og gulrot, men har spedd på med appelsin, druer, melon og brokkoli, og har nå et budsjett på frukt på flere hundre kroner i uka. Problemet er at hun er imot alt av konserveringsmidler, men det meste inneholder jo det. Klarer rett og slett ikke å gjøre henne fornøyd jeg... Jeg forstår jo at hun mener det godt, og at hun vil ha meg ned i vekt, men nå er det og psyke det som står på planene bestandig, og jeg tror hun er en skikkelig helsefrik, tror selv at man kan spise normal norsk kosthold om man bruker hode litt å sørger for å få i seg det man trenger av vitaminer, er ikke snakk om å ikke endre på ting, men må da finnes en gylden middelvei, men det kom da noe ut av timen endte opp med ny henvisning til endokrinolog, VOP og fysioterapi. Vop (voksenpsykiatrien) ba jeg ikke om selv, men hun mente jeg trengte det, for å finne årsaker til hvorfor ting er blitt som de er, valgte å spille på lag er utafor å veldig langt nede for tia så jeg skal sørge for å få noe ut av det på det plan, men at de skal få på meg at jeg sitter å trøstespiser meg feit det skal de få slite hardt med....

Frustrert Frue