Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
29-03-07, 06:13 #2
Hei heba.
Skjønner ikke helt det med at du går på Levaxin??..har du hatt lavt stoffskifte før du opererte?
Skjønner heller ikke det med at legen din er opptatt av å få TSH ned ytteligere..han burde jo heller vært mer opptatt av t-4 som er altfor høy.
kanske du har en av de legene som lar TSH avgjøre medisineringen,det blir ganske feil i mange tilfeller.
Jeg vet altfor lite om medisinering ETTER en operasjon til å kunne gi deg råd, så jeg håper det er andre som har vært igjennom operasjon her som er villig til å gi deg informasjonen du trenger.
Jeg har høyt stoffskifte, og vet at med så høy T-4 ville jeg vært skikkelig dårlig.
LYKKE TILJeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.
Lignende tråder
-
Trenger litt info om liothyronin
Av wensiesv i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 30-01-08, 22:15 -
Ny her, trenger litt hjelp!
Av trude.lutt i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 29-10-07, 16:15 -
Beskjed om å senke dosen med Armour fordi prøvesvarene var litt høye
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 13-05-07, 19:46 -
litt hyper...hva gjør jeg ?
Av nemo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 10-05-06, 12:17

Svar med sitat
Bokmerker