Sitat Opprinnelig skrevet av Karianne
En annen ting, folkens.... Flere som sliter med forståelse på jobben ang sykdom??

Jeg har en sjef som bare legger stein til byrden min. Jeg er veldig klar på at sjef ikke har noe med fraværet mitt, og jeg vil ikke at de på jobb og ihvertfall ikke han!!! skal se meg slik jeg er nå. Dratt i fjeset og gråter bare noen sier HEI til meg. Hadde egentlig avtale med å møte han idag etter legetimen, men jeg var så sliten etter legen og gråting at jeg avlyste og sa jeg maktet ikke og at vi fikk avlyse. Fikk da sms tilbake at han trengte møte meg asap og om jeg ikke kunne stille senere i ettermiddag fordi han kunne bare fredag i neste uke. Jeg ble sta tilbake og sa "JEG ER SYK!! Møter deg neste fredag. " Hva med litt respekt?!

Da jeg svarte dette fikk jeg følgende sms "Har forståelse for at du er syk, men fraværet ditt begynner å bli såpass alvorlig for oss at vi nå velger å sette igang IA-apparatet. Den prosessen er formell og krever omstendig dokumentasjon og punktlighet i fbm møter. Da møtes vi kl 10 neste fredag. "

Jeg er sykmeldt uke nr TRE nå - er det å være sinnsykt lenge sykemeldt liksom?! Jeg får helt panikkangst fordi jeg er ikke i form til alvorlige tunge sykdomstilstandmøter med sjefer og tillitsvalgte og gud vet hva når jeg har det sånn jeg har det nå!!! :-(

Er det ikke det ene så er det det andre........

Flere som sliter med jobb og sjefer etc???

Karianne - frustrert idag........
Må bare svare på dette.. Hva er dette for en sjef?? Og for en arbeidsplass?? Herregud.. hadde det vært min sjef hadde jeg laget et H... og så funnet meg en ny jobb...

Men skjønner at det jo er vanskelig.. men nå ble jeg skikkelig provosert.. Herregud for en dust!