Hei på deg!

He, he, du er litt rar også da! Ikke bli sint, vær så snill, men du har en befriende åpenhet som er misunnelsesverdig

Frustrasjonen din forstår jeg fullt og helt. Jeg ser at det er mange som poster her på forumet og forteller at de får beskjed om at de har angst, at det er nerver osv. Det er mulig at det er tilfelle hos noen, jeg skal ikke påstå annet. Men jeg kunne sagt nesten de samme ordene som deg, jeg er verken stresset eller nervøs, det vet jeg best selv.

Jeg ble veldig ugjenkjennelig (les: uspiselig :evil: ) før jeg fikk diagnosen og begynte med tabletter i 2004. Men legene setter det litt på hodet mange ganger, jeg ble slik av hormonforandringene, og ikke omvendt.

Men når det er sagt, så var det en opplevelse av frustrasjon over tid som trigget stoffskiftet mitt med lavt stoffskifte som resultat. Det er det nok ikke tvil om. Det bekreftet endoen jeg var hos også (eller: ingen kan si det med sikkerhet, men med stor sannsynlighet).

Det at mange leger bruker angst, depresjon, nervøsitet og stress som begrunnelser tror jeg er tuftet på deres egen inkompetanse. Det føles nok noe bedre med en knagg å henge problemet på enn å si at de ikke er i stand til å gi et svar.

Dette ble kanskje litt avsporing av dine problemer og litt rotete også, kan hende Men stå på rikke med 2 små, du er et friskt pust her på forumet selv om du kanskje ikke føler deg slik selv

Klem fra Lie