Viser søkeresultater 1 til 10 av 75
Threaded View
-
16-03-07, 21:40 #11
Var hos legen idag
Jeg var idag hos legen min og forklarte mine problemer den siste tiden... Vondt i nakken, stikking i hode, så store konsentrasjonsvansker resulterende med et slags anfall med pustevansker etc senere. Dette mente min fastlege er Angst lignende tilfelle, og mener det kan skyldes at jeg ble så nedkjørt etter jeg gikk 1 mnd i strekk med hodepine etc.
Ja det kan godt være dette, jeg skal forsøke å gå til psykolog for å sjekke om det er angst jeg kan slite med.
Uansett så spurte jeg han om behandling av levaxin ilage liothyorin... han hadde aldri hørt om liothyorin (Tror det skrives slik). Jeg forklarte at jeg hadde funnet det på et forum på nett. Han mente jeg burde holde meg langt unna forum der "ikke profesjonelle" skrev innlegg.... i tillegg mente han at det var tull å ta noe annet i tillegg fordi jeg er innenfor normalverdiene.
Jeg spurte om det ikke var vanlig at "per" kan ha gode verdier når han har f.eks 1,5 mens "trine" kan ha gode verdier når hun har 3,0 osv ... dette mente han var feil...
Jeg var veldig fornøyd med legen min, men jeg begynner å lure litt når han ikke engang gadd å diskutere om jeg kunne ha godt at liothyrorin....
:(
Lignende tråder
-
Hva er symptomene på overdosering?
Av pingu i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 16-12-07, 19:48 -
Er disse symptomene "normale"?
Av Node i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 23-11-07, 15:14 -
Fikk krangla meg til B12 sprøyter. Alle symptomene borte...
Av Godis i forumet FeildiagnoserSvar: 6Siste melding: 10-06-07, 13:36

Svar med sitat
Bokmerker