Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Tråd: Halsen
Threaded View
-
13-03-07, 11:35 #24
Hei og takker for svar
Jeg vet ikke om jeg trenger mer Levaxin bare tar det legen anbefaler jeg tar 100 mg jeg pleide ta 150 mg.
Det at jeg spiser bedre gjør at jeg ikke er blå lenger om kveldene det har jeg merket er ikke lilla mer litt rart men
Jeg har ikke prøvd Nlp. Jeg har kikket litt på det men ser ingen senter med det her i nærheten hvor jeg bor. Jeg går hos min Psykolog det går bedre der og selv om det er ikke alltid jeg er enig nesten som jeg er en trassig unge he he
Men hun vet jeg står på og er enig med meg i det meste. Nå er det den syklingen på trimsykkeln som har vært vondt og alt for lenge så nu har jeg klart la vær i 2 dager og skal klare la den sykkeln være en stund he he
Uff litt ekkelt er det men det få jeg holde ut 
Så til Torsdag får jeg vite om jeg har ADHD eller ikke ska bli godt og få vite ivertfall
Idag skal jeg til Legen og ta nye blodprøver og da får jeg vente på de resultatene før jeg vet noe mer.
Jeg får i meg nok frukt og fiber i løpet av en dag
Og prøver spise da jeg er sulten eller kjenner blodsukkeret er rart
Drikker også mye 
KLEMZ FRA LINNEA
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Kul i halsen
Av Buffy i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 0Siste melding: 07-12-07, 16:48 -
Vondt i halsen min jeg!
Av Shanita i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 0Siste melding: 04-02-07, 20:29 -
smerter i halsen
Av lailabye i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 2Siste melding: 05-12-06, 17:33

Svar med sitat
Bokmerker