Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Tråd: Halsen
Threaded View
-
11-03-07, 21:13 #18
Om halsen og annet :)
Uff da jeg tar på halsen litt forann så er det hovent der og verker :,( Jeg vet ikke om det har noe med Stoffskiftet og gjøre :,( Det er ved siden av spiserøret mest venstre side gjør ont ta der og føles hovent :,(
Jeg prøver spise mer igjen øke på maten da det har vært for lite og jeg må opp i vekt :,( Det er ikke lett men opp går det :,(
Jeg skal prøve kutte ut syklingen min også fra imårra av hjelp ja ja da det har vært tvang så er den låst inne og jeg vet ikke hvor nøkkeln er og det er bra håper det går bra
Når man begynner og spise kan stoffskifte øke, jeg har nok hatt det helt på bånn det stoffskifte så lite jeg har spist og trent og kjørt kroppen min. Uff ekkelt gi slipp men er så utkjørt at godt og få spise igjen selv om det er skummelt og panikken er der :,(
Men føler også jeg har et rart blodsukker eller hva det heter at om jeg har spist og etter en time så er jeg sulten igjen eller da blir humøret dårlig som om man har for lite blodsukker :,(
Så er det mye at jeg ikke får kommet på do at det er mer forstoppelse alt samler seg inni der au :,(
Mye er skummelt for meg men jeg står på
KlemzSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Kul i halsen
Av Buffy i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 0Siste melding: 07-12-07, 16:48 -
Vondt i halsen min jeg!
Av Shanita i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 0Siste melding: 04-02-07, 20:29 -
smerter i halsen
Av lailabye i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 2Siste melding: 05-12-06, 17:33

Svar med sitat
Bokmerker