Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Tråd: Problemer med øynene
Threaded View
-
09-03-07, 08:30 #33
Hei Tussa!
SÃ… kjekt å høre fra deg og at det har gått så bra med deg! Og - det er så gledelig å lese at du også ser bedre etter dette inngrepet. Jeg har vært litt usikker på om det er selve opersjonen eller dråpene som har rettet på synet mitt...
Du må skrive mer Tussa etter hvert som dette utvikler seg. Jeg ble litt hoven etter at jeg tok stingene, men han "lovte" at dette var midlrertidig. Jeg tenker ikke så mye på akkurat det nå. Jeg gleder meg over å skue verden i et annet lys...
Kjære deg. Nei jeg har ikke fått noe e-post.
Opprinnelig skrevet av Tussa
SÃ… kjedelig! Men har du e-postadressa mi da? Sender den i en PM....
Refundert? Dårlig resultat etter samtale med Trygdekontoret. Tror jeg skal gå via fastlege og vise ham resultatet....og samtidig begrunne med at jeg orket ikke "plage" ham med dette i tillegg til alt omkring hypothyreose de siste vel 2 årene. Kanskje han våkner.....?? Jeg er allikevel glad for at jeg valgte akkurat denne legen. Kjemien er god og han er grundig og slipper meg ikke før det har gått måneder...
Lykke til videre du også! God bedring og vi "snakkes". Har sendt PM til deg. Klem fra meg :-)• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Poser under øynene
Av cathrin i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 21Siste melding: 11-04-12, 10:07 -
problem med øynene
Av pling i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 11Siste melding: 14-03-09, 10:27 -
Hevelser under øynene
Av Tynn Tråd i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 16Siste melding: 18-10-06, 07:37 -
øynene mine
Av madonna i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 13Siste melding: 14-05-06, 22:19

Svar med sitat
Bokmerker