Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Hybrid View
-
03-03-07, 17:47 #1
Takk, takk, snille dere
Jammen godt med så mange våkne folk!
El-Ella ;)
Annen autoimmun sykdom? Jo, jeg vet ikke. Jeg har i alle fall ikke høyt stoffskifte, men jeg ble jo satt på Neo-Mercazole for mange år siden, kanskje mitt lave stoffskifte ble innledet med en liten periode høyt først - tror noen har det slik. Kan det være TRAS-rester fra den perioden? Ellers så er det jo slik at en autoimmun lidelse gjør at du lettere får andre. Kanskje dette "forstyrrede" immunforsvaret mitt som er alt for kampvillig og allerede produsere flere typer antistoffer, er i gang med å lage enda flere. Jeg ser i alle fall at jeg må forsøke å være våken og ta til meg mer og mer kunnskap, selv om det går veldig tregt for meg.
Nora
Ja, jeg mente jo å ha lest dette med at TSH kan bli feil hos noen tidligere. Det var vel kanskje du som også da var inne på dette. Uansett, så ser det ut til at min TSH også vil gå rett til bunns hvis jeg skal få opp både FT3 og FT4 og forhåpentligvis få litt færre symptomer på lavt stoffskifte.
Så mange med hashimotos har også TRAS. Javel ja. Og andre antistoffer også, regner med det er dem du nevner litt lenger oppe i tråden her.
Hvor lenge har din TSH vært så lav? I hvilken forbindelse ble den slik, kan du huske det? Og har du fått sjekket TRAS?
Setter virkelig pris på alle tilbakemeldinger, altså
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Borreliose - Lymes - Flåttbitt
Av Marianne i forumet Lavt stoffskifte av BorrelioseSvar: 14Siste melding: 03-03-11, 23:41 -
Kliniske tegn bedre enn blodprøver. Stol på dere selv - og termometeret...
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-09-08, 21:55 -
diverse om second opinion
Av nora i forumet Hos legenSvar: 0Siste melding: 20-04-08, 11:31 -
Diverse om Hyperthyreose
Av Anne Ma i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 10-06-06, 00:20

Svar med sitat

Bokmerker