Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Tråd: Problemer med øynene
Threaded View
-
03-03-07, 06:41 #17
Det mener jeg ikke du behøver at frygte - Yvette.....
Opprinnelig skrevet av Yvette
Der er ingen grund til at male fanden på væggen i anledning af netop dette "konserverings"middel, der er designet til netop at blive neutralt ved kontakten med luft og øjeæblets overflade:
Dette forekommer mig at være en udmærket løsning, så man ikke kort tid efter anbrud - drypper øjnene reelt med en bakterie-suppe. Jeg er så tryg ved disse dråber, at jeg vil selv anvende dem fra nu af, da jeg igennem flere år har haft prøblemer med tørhed i øjnene.Dråpeflasken inneholder et konserveringsmiddel som svært raskt omdannes til vann og naturlige salter i kontakt med øyet.
God bedring med synet og alt det andet - Yvette m.fl.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Poser under øynene
Av cathrin i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 21Siste melding: 11-04-12, 10:07 -
problem med øynene
Av pling i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 11Siste melding: 14-03-09, 10:27 -
Hevelser under øynene
Av Tynn Tråd i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 16Siste melding: 18-10-06, 07:37 -
øynene mine
Av madonna i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 13Siste melding: 14-05-06, 22:19

Svar med sitat
Bokmerker