Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
02-03-07, 22:01 #4
Ja, El-Ella
Det var til hjelp.
Jeg trodde den skulle være mindre enn 1,5 "hva-nå-enn-for-en-betegnelse-det-skal-være"
Så har vi to da Graves? (Min TRAS var på 2,2 - legen visste ikke hvem, hva, hvor ang dette.)
Nora
Det ser ut til at vi oppfatter <> - tegnene likt, men jeg er fremdeles usikker. Har dessverre ikke noen matte-bok her...
Men da skriver El-Ella det motsatt av hva jeg oppfatter det.
Er det slik at tegnet skal leses fra venstre mot høyre? < = Fra venstre blir dette da mindre enn, siden spissen er lengst mot venstre. > = Da blir det større enn, fra venstre mot høyre.
Hvorfor ligger Norge så langt tilbake ang kunnskap om tyreoidea m.m. enn mange andre land, så som USA? Er vi ikke mini-kopier av USA? Hvorfor blir ikke denne kunnskapen godtatt i Norge? Skal hjulet finnes opp på nytt? Husker om forbudte medisiner en gang - de har ei liste over forbudte medisiner/stoffer i medisiner i USA, hvor disse medisinene/stoffene fremdeles selges i Norge. Men husker selvsagt ikke websida, som jeg dengang var inne og kikket på.... Er Norge blitt et u-land mht vitenskap?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Borreliose - Lymes - Flåttbitt
Av Marianne i forumet Lavt stoffskifte av BorrelioseSvar: 14Siste melding: 03-03-11, 23:41 -
Kliniske tegn bedre enn blodprøver. Stol på dere selv - og termometeret...
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-09-08, 21:55 -
diverse om second opinion
Av nora i forumet Hos legenSvar: 0Siste melding: 20-04-08, 11:31 -
Diverse om Hyperthyreose
Av Anne Ma i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 10-06-06, 00:20

Svar med sitat

Bokmerker