Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Tråd: Problemer med øynene
Threaded View
-
02-03-07, 09:35 #10
Jeg erindrer litt etter hvert. Fettet låg ikke over øynene, men i øyekrokene mot nesen. Og han tok unna det fettet som kom frem av seg selv. "Det som ligger lenger bak må bare ligge. Det når jeg ikke til". Sa han. Altså: det vil kanskje si at der er mer, og at det krever mer kiriurgi?
Opprinnelig skrevet av nora
Jeg får bare vente til denne rekonvalsenten er over. Ennå så er jeg hoven etter inngrepet. Har stingene og kjenner ikke helt om noe har blitt bedre. Iflg øyelegen skulle dråpene avhjelpe dette problemet noe og hindre dannelse av mer fett....i tillegg til å gi klarere syn...• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Poser under øynene
Av cathrin i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 21Siste melding: 11-04-12, 10:07 -
problem med øynene
Av pling i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 11Siste melding: 14-03-09, 10:27 -
Hevelser under øynene
Av Tynn Tråd i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 16Siste melding: 18-10-06, 07:37 -
øynene mine
Av madonna i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 13Siste melding: 14-05-06, 22:19

Svar med sitat
Bokmerker