Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
18-02-07, 19:35 #5
Lå på tsh 3,6 eller 3,7 sist og t4 10-12 husker ikke helt, og legen min mener det er bra selv om jeg har brev fra indremedisin der anbefalte verdier står oppført. Hun sier at siden jeg har egenproduksjon av thyroxin så tror hun ikke det er lurt å dosere maksimalt. Formen er elendig, og jeg er skikkelig nede psykisk pga dette. Så positivt på bytte av lege sist, men hun har snudd på flisa i det siste. Indremedisin vil ikke ta meg imot før tsh er riktig, og de mener fastlege skal ta seg av dette, men når fastlegene ikke vet hva de driver med, hva da??? Hvilken behandling man får er jo egentlig ut fra om legene setter seg inn i sykdommene eller ikke, og det virker ikke som mange er oppdatert. Fra 2000 og fram til nå har jeg hatt 5 forskjellige fastleger, og ingen av dem har brukt tsh 0,3-1,5 som behandlingsverdi, det må jo være en pekepinn på hvor alvorlig de tar oss med stoffskifteproblemer. Ikke er det mange leger her heller, det er faktisk bare en fast, og resten kommer og er bare for noen uker så å bytte lege er ikke et alternativ. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.....
Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
Lignende tråder
-
Jeg er utmattet til de grader. Kan dette komme av det lave stoffskiftet?
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 111Siste melding: 12-05-10, 13:08 -
Kan laft stoffskifte komme og gå?
Av dolla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 10-01-07, 22:09 -
Små kattepuser burde vite å komme hjem!
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 20Siste melding: 14-10-06, 00:03

Svar med sitat
Bokmerker