Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
11-02-07, 01:07 #3
Re: læger i Danmark
Hmm.... Ninus
Opprinnelig skrevet av ninus

"Ny forskning" ? Jeg ville være lykkelig for, hvis disse forstokkede personager i hvide kitler i det mindste anvendte hvad der allerede findes af (ny) forskning i verden! Og ikke som det er tilfælde, at man skal opfinde Columbus ægget flere gange og kalde hvad der er (op)fundet og erfaret/afprøvet ude i verden - for "forsøgsbehandlinger" i Danmark om og om igen.... Så når talen falder på "ny forskning" spørger jeg altid mig selv, hvorfor anerkender man ikke den forskning der allerede findes?
Hmm... hvorfor ikke?
Opprinnelig skrevet av Ninus
Webfora er faktisk det mest ytringsfrie man kan komme i nærheden af, mens en deltagelse i en f.eks. X-gruppe kun kan komme de færreste til gode, hvis man samtidigt mangler et medie til at formidle alle informationer ud til flest muligt udenfor.
Umiddelbart? Nej. DK er ualmindelig tung at etablere Netfælleskaber i.
Opprinnelig skrevet av Ninus
Dette fortjener dog et mere gennemtænkt svar end jeg kan levere nu. Vender tilbage på et tidspunkt, snart
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
En Hashi's fra Danmark
Av bellebellen i forumet PresentasjonerSvar: 21Siste melding: 26-01-11, 15:43 -
Hejsa her fra danmark
Av lilli i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 15-09-08, 22:42 -
Endnu en ny fra Danmark
Av Giaro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 25Siste melding: 01-08-08, 16:03 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40

Svar med sitat
Bokmerker