Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
10-02-07, 20:29 #2
Re: læger i Danmark
Hej Anisa,
Opprinnelig skrevet av Anisa
Angående TL må jeg give dig ret, når jeg læser deres hjemmeside. Der er heller ikke grund til, at en organisation, der er afhængig af samarbejdet med læger, skal vove sig ud på dybt vand, men hvem skal så kæmpe for patienterne og være aktive med ny forskning? Jeg har nu meldt mig ind alligevel, fordi jeg gerne vil i en ERFA gruppe og udveksle erfaringer med andre ansigt til ansigt i virkeligheden. Webfora er gode, men der er alligevel ting, som man ikke skriver, fordi det er offentligt, især oplysninger om navne på læger og hospitaler og dårlige erfaringer. Så må jeg se, om det giver noget konkret, som jeg kan bruge til noget.
Et dansk webforum ville skulle ligge i privat regi, for at man skal kunne skrive frit. Kunne du tænke dig at starte et dansk privat forum sammen med nogle andre??? Jeg har selv tænkt på det, men jeg har ikke energi nok til at kunne sætte noget i gang førend jeg får det bedre. Hvor langt er du i din proces???
Lignende tråder
-
En Hashi's fra Danmark
Av bellebellen i forumet PresentasjonerSvar: 21Siste melding: 26-01-11, 15:43 -
Hejsa her fra danmark
Av lilli i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 15-09-08, 22:42 -
Endnu en ny fra Danmark
Av Giaro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 25Siste melding: 01-08-08, 16:03 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40

Svar med sitat
Bokmerker