Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
09-02-07, 22:08 #2
Det er det.
Noen mener vel også at det er pga hypotyreosen man har fått ME.
Man kan også ha sliten binyrebark, gjerne pga lavt stoffskifte. Og man kan ha lavt stoffskifte, sliten binyrebark og ME samtidig. (Og legen min sier at man kan få sliten binyrebark av forskjellige tilstander/sykdommer regner jeg med at han mener - men dessverre tror han ikke på ME.)
Og man kan ha ME og amalgamforgiftning. Noen mener da at man har fått ME pga amalgamet. Og noen mener at man kan ha fått hypotyreose pga amalgamet. Kvikksølvet siver lett opp til hypofysen...
Mange teorier, fakta kan jeg ikke her og nå slå i bordet med, men for tiden spekulerer jeg mye på amalgam/hypo/ME. At jeg enten har amalgam-forgiftning eller ME, er jeg 95% sikker på - kanskje enda mer, spesielt siden årelang medisinering med thyroxin ikke har gitt noe merkbar forskjell. Dette kan da også være pga sliten binyrebark - da må man visst støtte binyrene samtidig med innføring/økning av thyroxin.
Men du lurer kanskje på om noen her inne har begge diagnosene? Vet at det er noen stykker i alle fall. Håper de svarer deg
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
B-12 og hypotyreose?
Av Vigdis i forumet B-vitaminerSvar: 31Siste melding: 31-01-13, 10:37 -
ME(utmattelsesyndrom) og Hypo. kan man ha begge?
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 13Siste melding: 13-05-10, 20:30 -
Hypotyreose og leverprøver etc.
Av Carro i forumet BlodprøverSvar: 5Siste melding: 05-08-09, 19:56 -
Armour eller levaxin, eller begge deler?
Av trude.lutt i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-07, 19:37 -
Hypotyreose og pcos.....
Av Linn i forumet Lavt stoffskifte, insulinresistens og PCOsSvar: 11Siste melding: 25-11-06, 21:53

Svar med sitat
Bokmerker