Jeg har elveblest jeg også, har hatt det siden noen dager etter oppstart på neo.
Merker at det går 1-2 timer etter inntak av neo før kløen kommer, tar da clarytin(allergimed).

Jeg skjønner ikke noe av dette lenger, har vel mistet evnen til å orke å skjønne så mye.

Jeg blir sykere av neo, har gått på en skikkelig smell(depresjon)nå.

hjernen fungerer ikke, veldig brain fog,greier ikke følge med,kan se lenge på tv, mannen min tror jeg følger med, men jeg greier ikke SE det jeg ser, hjernen bearbeider ikke slik at det lagres i hukommelsen.

jeg er så sliten av dette stoffskiftet, alt går i stå for meg, jeg prøver alt jeg kan å holde depresjonen unna, holde tårene inne, late som jeg er ett normalt menneske for omgivelsene mine..balanserer på ei tynn line føler jeg.

vet ikke hva jeg skal gjøre, har mistet handlekraften som jeg trenger, vond sirkel.
Jeg fryser hele tiden nå...skjønner ikke hva som skjer med meg.

Tar jeg for høy dose? for lav dose?tåler jeg ikke medisinene?eller hva er dette?

prøver å tenke positivt, på sommer og slikt, men det monner ikke til å få frem gleden.

Huden er så tørr, det blir sår når jeg klør pga elveblesten.

Jeg ser mannen min blir usikker på hva som skjer med meg..jeg greier ikke berolige han, for jeg er redd selv.
jeg er ikke meg selv for tiden.
skal jeg slutte med neo?

er det noen som har noen gode råd til meg?