Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
30-01-07, 20:17 #10
Hei nora.
Takk for informasjon. Ja vi har normalt fire biskjoldkjertler. Etter den andre/tredje operasjon min fikk jeg kalsium sjokk. Lå og ristet, kramper og hele kroppen stakk og prikket. De visste ikke hva årsaken var sa de, men jeg skjønner i ettertid og i samtale med andre leger og kirurger hadde de nok vært nokså robuste med de kjertlene ja.
Har nå meldt meg inn i foreningen for paratyhrodisme her i norge. De har også tatt kontakt med meg på tlf og det er bra.
Ja, jeg tar D-vitamin. Calsigran Forte * 3. Nå er kroppen min nokså redusert helt uten krefter og en slags snedig følelse i muskler og rykninger/prikking rundt munn. Har vært og tatt prøver i dag og skal ta PTH måling på fredag håper jeg. Det er trasig og gå slik, for jeg merker godt når kroppen min fungerer sånn passe og når den er dårlig.
Magnesium er det også viktig å ta og skla kjøpe på helsekost.
hei så lenge og ha en fortsatt god kveld
Har operert hele kjertelen, men i flere omganger grunnet kreft.
Interes i og komme i kontakt med andre som har stoffskifte plager.
Lignende tråder
-
Er det mulig å merke så stor forskjell?
Av Lilje i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 07-04-08, 23:56 -
Hvor stor er muligheten for at Graves sykdommen "brenner ut"?
Av El-Ella i forumet Graves sykdomSvar: 9Siste melding: 06-09-07, 15:55 -
Hvor stor dosis?
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 30-08-07, 14:15 -
Hvor stor dose med Armour??
Av mona i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 06-03-07, 10:58 -
Hvor stor dose????
Av sugarfre i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 5Siste melding: 02-03-07, 00:35

Svar med sitat
Bokmerker