Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Hybrid View
-
30-01-07, 15:00 #1
Er så enig i det!!!Tror ikke jeg er den eneste som tar mineraltilkudd litt ukritisk. Vi bombaderes jo med forskjellige vitaminer /mineraler vi bør ta for det ene og andre. En multivitamin/mineral er sikkert OK, men høye doser av en ting er sikkert ikke bra uten å ha fått konstatert en mangel gjennom blodprøve o.l.
Så i god tro kan en fort gjøre vondt verre.
Som han som driver ME klinikken sa i et foredrag; Fritt etter, "Pasientene tar så mye vitamintillskudd at jeg tror det gjør situasjonen heller verre enn bedre". Man skal passe på kroppen sin og være forsiktig med hva man spiser.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Kortisol
Av Vilde i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 12-05-10, 13:08 -
Kortisol
Av shayfie i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 23-06-08, 15:00 -
bør jeg senke dosen?
Av isa1 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 16-12-07, 12:24 -
Spørsmål om kortisol
Av sandra i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 30-11-06, 15:09 -
Serum Kortisol på 400
Av RIGG i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 21-09-06, 21:29

Svar med sitat
Bokmerker