Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
30-01-07, 11:15 #4
takker så mye for svar, Anne Ma og Kris.
Ja jeg har nok de fleste hyposymptomene, så jeg fortsetter med Levaxin inntil videre.
Ellers er jeg litt lysten på å springe ut og kjøpe kobbertilskudd nå, men lurer på om jeg bør vente til etter neste legetime om en måneds tid. Er litt dyrt å ta en time kun for det...men blir jeg bedre så betaler jeg gledelig det.
Har lest litt om mineralubalanse på internett nå, at Zink og Jern kan fortrenge kobber.
Jeg har jo spist ganske my sinktilkudd de siste årene ...det skal jo være så sunt. Visste ikke at det kunne gå utover kobber osv. Tror ikke jeg er den eneste som tar mineraltilkudd litt ukritisk. Vi bombaderes jo med forskjellige vitaminer /mineraler vi bør ta for det ene og andre. En multivitamin/mineral er sikkert OK, men høye doser av en ting er sikkert ikke bra uten å ha fått konstatert en mangel gjennom blodprøve o.l.
Så i god tro kan en fort gjøre vondt verre.
Lignende tråder
-
Kortisol
Av Vilde i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 12-05-10, 13:08 -
Kortisol
Av shayfie i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 23-06-08, 15:00 -
bør jeg senke dosen?
Av isa1 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 16-12-07, 12:24 -
Spørsmål om kortisol
Av sandra i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 30-11-06, 15:09 -
Serum Kortisol på 400
Av RIGG i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 21-09-06, 21:29

Svar med sitat
Bokmerker