Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
29-01-07, 20:41 #4
Hei

Jeg har også vært plaget med kvalme og uvelhet. Men jeg pleier å få det i dager om gangen, og så er det borte en stund før det kommer tilbake. Jeg mister ofte appetitten av dette og det er ikke så bra for det gjør meg mer sliten. Selv kaller jeg følelsen som å være uggen.
En ting som kanskje kan forklare det hos meg er spenninger i kroppen. Var hos fysioterapaut som også knekker opp låsninger i ryggen, og det fremkalte denne kvalmen. Du skriver at du er mye plaget med vondt i nakke og skuldre så kanskje det kan være noe lignende hos deg?
Ellers har jeg lagt merke til at denne kvalmen verst når jeg er temmelig gåen og har minimum av energi. Og jeg reagerer jo med å bli sliten av behandlingen hos fysioterapauten.. kan være en sammenheng, men kan jo ikke garantere noe ;) Så vidt jeg vet er ikke kvalme et av symptomene på stoffskiftet.
Det med smerte under ribbenet så er det en eller annen her inne som har skrevet en del om et syndrom som gir lignende symptomer. Tror det er Kris, men er ikke sikker. Håper hun kommer inn og leser denne tråden!Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Hei. Trenger hjelp
Av Månelys i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-10-08, 20:10 -
Trenger råd/hjelp.....
Av mohaienne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 37Siste melding: 09-01-08, 15:33 -
Ei til som trenger hjelp
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 11-05-07, 17:41 -
Å følge endokrinologens anbefaling, operere bort kjertelen...
Av MetteS i forumet OperasjonssalenSvar: 9Siste melding: 07-02-07, 19:27

Svar med sitat
Bokmerker