Hei

Slik jeg ser det ser det ut til at du godt kan øke Levaxindosendin om legen er villig. Men prøvene kan ha forandret seg til neste gang du tar dem, siden du bare har brukt 50 µg i 2 uker da denne testen ble tatt. Vanligvis tar det lenger tid før resultatet er sikkert. (ca 6 uker)

Er det psyskisk...kan stress over lang tid med samtidig trening ha ført til lave stoffskifteverdier?
Slik jeg har lest om stoffskiftet er ikke dette mulig!! Men det er mange som klager på at de tåler stress veldig mye dårligere etter de fikk problemer med stoffskiftet (Ikke vitenskapelig bevist så vidt jeg vet). Selv tåler jeg ikke stress særlig godt, hverken fysisk eller mentalt, så jeg har lett etter info om det. Jeg kan heller ikke se at jeg skal ha problemer med binyrebarken, men det kan gjerne diskuteres ;) Jeg har ikke tatt kortisol prøver. Denne konklusjonen kommer først og fremst fra test siden hos Kris sine sider.

Psykisk tror jeg ikke det er, men så mener jeg legene er alt for raske til å legge ting som er litt uforklarlige på psykiskbetinget. Siden du mener å ha fått bedring av Levaxinen så taler det sterkt for at du har problemer med stoffskiftet. Nå husker jeg ikke alle dine symptomer, men om du har mange av dem så er det ikke helt ukjent at man kan være syk selv med perfekte blodprøver.