Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
23-01-07, 18:34 #10
oi ja da skal jeg si kroppen min får gjennomgå om dagen.
har hatt en operasjon i anklen, oppstramming av leddbånd, fikk ikke lov av endikrinologen å få narkose pga for høy hjerterytme men så viste det seg at spinalen kun virket på den ene siden, og det var den siden som de ikke skulle opperere så da ble det narkose likevel.
jeg ble veldig dårlig når jeg våknet opp, med veldig lavt blodtrykk ,alarmen gikk stadig, så fikk medisiner for det.
hyperventilering,jeg besvimte 3 ganger,hjerte løp løpsk og fikk litt lite oksygen, kom meg etter 8 timer på oppvåkningen medisiner og oksygen om natten.
en uke senere oppererte jeg ut 4 visdomstenner de måtte skjære bort litt av kjevebeinet.
i narkose, da var jo blodprøvene mine ganske fine, så endo godkjente narkose, fikk ikke noe spes probl. bortsett fra at jeg hadde hyperventilert og blitt "hysterisk" og urolig i følge sykepleiererne,
jeg selv mener det var pga at jeg følte jeg ikke fikk puste noe godt.
jeg har astma ogHyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.
Lignende tråder
-
Endokrinologer, tror de på oss?
Av Snusmumrik i forumet EndokrinologerSvar: 8Siste melding: 06-12-07, 20:05 -
Ny her og tror jeg har lavt stoffskifte
Av marthemaria i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 12-11-07, 19:24 -
TROR JEG GIR OPP
Av Tor i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 10Siste melding: 18-10-07, 00:55 -
prøvr meg på et inleg som ikke hører til her,kan noen hjelpe
Av rikke i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 16-01-07, 20:59

Svar med sitat
Bokmerker