Viser søkeresultater 1 til 10 av 70
Tråd: Myxødem
Threaded View
-
17-01-07, 20:49 #6
Hei, hei, nora
Ja, det høres veldig inspirerende ut dette med deg. Så bra! Men jeg tror ikke at jeg klarer å leve helt glutenfritt. Synes det blir vanskelig. Men jeg spiser mye mindre hvitt mel enn før og mye mer grønnsaker.
Joda, har jo sikkert for lav dose thyroxin, men når jeg økte i vår/sommer, ble jeg jo hyper. Tror det var du som advarte meg - gikk litt for fort fram, selv om det i beste fall vel kunne forsvares. Men så heldig skulle jeg ikke være. Ser også at de med sliten binyrebark kan ha problemer med doseøkning og evt å nyttiggjøre seg selve thyroxinet, så det kan jo være problemet ligger der.
Uansett, jeg forsøker og forsøker.
Men noe som tar fullstendig motet fra meg, er at mange sier at man må ha optimal dose like lenge som man har hatt symptomer - før man blir noe særlig bedre. Vel jeg er over 40 år, har hatt mange symptomer allerede fra veldig liten. Vil det si at jeg først kan vente å bli noenlunde bra når jeg er 80? Hm... ser ikke så lyst på det, nei ;)
(Når du snakker om den siste kvarte tabletten, er det = 25 mikrogram da?)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Myxødem - myxedema
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 1Siste melding: 26-10-07, 00:16 -
Ja men..... Myxødem
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 22-09-07, 23:48

Svar med sitat
Bokmerker