jeg har ennå ikke fått tatt nye prøver..dagene går, og det er liksom så mye annet som skjer.
Dagene går så fort,greier ikke helt å ha fokus på meg selv.

Vet jeg må ta meg i nakken nå.
Har fått elveblest, sikkert pga Neo M medisinene,jeg hadde 3 Aerius tabl jeg fikk sist jeg hadde utbrudd.

Kjenner igjen eksem ja,spesielt hendene og leggene,smører med propoliskrem fra helsekosten,den er bra.

Jeg har brukt neo i mange uker nå, synes ikke di hjelper, jeg har fortsatt denne merkelige følelsen av at jeg har lavt stoffskifte, ikke høyt, selv om det er det endokrinologen sier.
Har hatt denne følelsen lenge.

har ikke turd ta dette opp med endoen, for da tror han vel jeg er helt på jordet.
Jeg har fler symptomer på lavt enn høyt. det er kun kjertebanket som stemmer inn med høyt.

Jeg er vel egentlig ganske resignert, reagerer ikke så bra på neo, er blitt ei gretten kjeftesmelle som ikke tåler å bli snakket til, er negativ og kvass, noe som fører til krangler som igjen setter meg helt ut.

Negativ sirkel.

Går opp i vekt igjen,fort på kort tid, blek , tørr hud, pistrete hår, får merker etter klær som ikke engang strammer noe særlig.
Klør på kroppen fordi huden er så tørr. klør jeg meg,så blir det slike blemmete striper og prikker. Hovnet mer opp rundt øynene.
liker ikke mitt eget utseende lenger, føler jeg blir ei fet, stygg kjerring.

Føler på en måte at det ikke er noen vits i å ta opp disse tingene med endoen, for sist sa han at det var lite mer han kunne gjøre, at han hadde gått langt for meg i min utredning og at neo var det eneste som kunne hjelpe.
uff, dette ble negativt, men det var godt å få skrevet det.

hvor lang tid pleier det vanligvis å ta før neo virker noe særlig?