Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Hukommelse
Threaded View
-
11-01-07, 23:10 #10
Det er vel ikke mye som kan berolige meg når situasjonen er slik den er. Har jo fått MR, EEG og Nevrografi som alle var normale, men nå er det vel sånn at Ms ikke er så lett å diagnostisere. Nevrologen har sagt til meg at han ikke kan gi meg garanti på at det ikke er det jeg har, men at jeg skal slå meg til ro med at jeg ikke har det siden jeg er såpass "frisk" enda. Nå var det ei dame jeg var til sist, hun undersøkte reflekser, balanse og så på synsnerven min, og fant ikke noe galt. Var litt ustø på balanse men ikke noe alarmerende. Hun trodde det var stoffskifte som var problemet, og henviste meg til endokrinolog. Endokrinologen ville ikke ta meg inn siden han mente jeg var feildosert (Tsh 3,6 T4 10 el. 12), og at det var fastlege sin oppgave å følge opp. Blir litt maktesløs hadde ønsket et møte med endokrinolog siden det virker som allmennpraktikere har lite kunnskap om denne sykdommen Har jo tross alt gått på den dosen(50) fra 2000 til litt utpå 2006 og det sier vel egentlig sitt.
Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
Lignende tråder
-
Hørsel, syn, luktesans og læring/hukommelse
Av ninus i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 15Siste melding: 09-04-07, 15:00 -
hukommelse
Av sofus i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 2Siste melding: 25-01-07, 19:51

Svar med sitat
Bokmerker