Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Hukommelse
Threaded View
-
08-01-07, 14:38 #3
Re: Hukommelse
Hei Helene!
Dette er veldig gjenkjennelig også for meg! Fra jeg begynte med medisin for ca 1 år siden, har formen sakte blitt bedre. Hypothyreose påvirker hele kroppen,- alle "avdelinger" kan bli berørt. Hovedproblemet er vel at alt går tregere enn normalt, også mentale gjøremål, som omfatter hukommelsen og konsentrasjonsevnen.
Hverdagen går bedre når jeg ikke stresser. Noen ganger blir det likevel mye stress og da fungerer ingenting! Prøver å prioritere det jeg gjør, men det er ikke alltid så lett i praksis.
Da jeg ble syk bestemte jeg meg for å tro på at jeg kom til å bli frisk og derfor gi medisinen en sjanse til å virke optimalt. n'Finn anbefalte at vi setter en dato og eventuelt klager hvis behandlingen vi får ikke virker. Det har vist seg å være en god strategi for meg.
Lykke til Helene!
Lignende tråder
-
Hørsel, syn, luktesans og læring/hukommelse
Av ninus i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 15Siste melding: 09-04-07, 15:00 -
hukommelse
Av sofus i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 2Siste melding: 25-01-07, 19:51

Svar med sitat
Bokmerker