Hei på deg Trygve.
Tusen takk for langt innlegg.
jeg har ikke fått tatt ultrslyd av kjertelen,legen sier det ikke er nødvendig.
Rart du spurte om kjertelen har hovnet opp,for det har den,jeg har liksom blitt tykkere rundt halsen siden oppstart på neo.

Jeg har ikke fått beskjed om noe oppfølgingstime,bare beskjed om å ta kontakt hvis det blir store negative forandringer.

Jeg synes jo igrunnen det er litt rart at jeg selv skal føle meg frem på dette,så jeg skal bestille time til blodprøver nå.er veldig spent på t4 nå.

jeg tar liten dose,kun 2 tabletter i døgnet,er så KJEMPEFRISTET til å øke,men må vente til svarene foreligger.

Har gått lenge på betablokker,de hjelper mye på uroen og det harde hjertebanket.
Merker ikke den HELT store forandringen jeg hadde forventet med medisiner,jeg er ganske sikker på at dosen er for lav.

Jeg tar ingen andre medisiner pr idag,men ble satt på antidepresiva for lenge siden,ble skikkelig dårlig av det.Jeg trodde jo først det var psyken min som var helt på tur vet du.
Det var da jeg begynte å få problemer med korttidshukommelsen.
Kan antidep ødelegge den?eller er det stoffskiftet som ødelegger den?

Hvordan har DU det for tiden da?du er er veldig flink i dine svar her på forumet synes jeg, godt å ha en som deg her.god jul fra meg