Når jeg startet med Liot. gikk jeg først litt ned i Levaxin-dose, men økte den tilbake til utg.pkt. etterhvert som formen gikk ned (litt klønete forklart kanskje ). Etter endel prøving frem og tilbake endte jeg på 150 mg. lev. og 10 mg loit. hver morgen. Måtte ha såpass med liot. om morgenen for ikke å bli trøtt, men fikk hjerteklapp og ble skjelven dersom jeg tok en dose til om ettermiddagen. Dette fungerte lenge, men nå prøver jeg Armour!

Jeg kan ikke spise skalldyr - får en liten opptur noen timer etter at jeg har spist det, for deretter å gå rett ned i kjelleren 1-2 dager!! Prøvde meg på litt reker nå i julen - og det blir leeenge til neste gang (trodde kanskje at det var en mulighet for at jeg tålte det nå som jeg har byttet til Armour!). Holder meg også helt unna soya.

Ellers spiser jeg lavkarbo, og det fungerer utmerket for meg. Kroppen min fungerer mye bedre uten brød, poteter, sukker, ris og mais samt endel frukt. (Dette er jo et flott kosthold dersom du vil stab. blodsukkeret.)

Tror nok det er viktig å prøve deg frem til hva som fungere for deg - med utg.pkt. i svarene her inne. Jeg har hatt stor nytte av det jeg har fått av infor her - og som jeg har justert så det fungerer best mulig for meg!!

Lykke til