Ã… grøss, kris, vet ikke om jeg ville høre dette jeg... Men det nytter vel heller ikke å gå med skyggelapper, så...

Uff, har fundert veldig på dette med amalgam i det siste. Og leste for ikke så lenge siden dette med at hypofysen var så lett påvirkelig overfor kvikksølv.

Og så jeg med alle de antistoffene... I alle de årene... Og med denne "gift-følelsen" jeg har i kroppen... Kris, det andre jeg har antistoffer mot er jo blodplatene mine og eggestokkene - vet du noe om hvor sårbare disse er overfor kvikkesølv?

Men jeg har altså ikke så fryktelig med plomber, men det har vel ikke noe å si det da. Mer individuelle forskjeller på om hvor lett vi frigir kvikksølv, hvor ømfintelig kroppen vår er overfor det, hvis vi er arvelig disponert for å lett ta opp dette stoffet, om vi har et svakt immunforsvar fra før av og/eller... ???

Det eneste positive i all elendigheten er at jeg går på Sun-Chlorella på 3. måneden nå. Og har endelig fått kjøpt meg riktige Selen-tabletter og droppet para-nøttene til fordel for dem. Finnes det annet som kan få anti-stoffene ned?

Og nå vil jeg i alle fall skifte ut plombene. Men økonomien er jo på bånn, så det får bli noen få i året. Jeg har jo fire "sider" i munnen. Kan jeg kanskje ta ei "side" i året. Må fundere på dette, samt sørge for å finne en tannlege som har rette beskyttelsesutstyret. Noen som kjenner til en slik på Sørlandet?

Og kris, takk likevel. Informasjon er tross alt viktig, blir bare litt matt "av og til" (tji-hi) ;)