Takk for svar baremei, marge, nora, Stina, kris:-P

Var hos legen idag. Fikk resept og gikk til apoteket. Mobilen min ringte på apoteket og jeg gikk ut, og glemte å kjøpe Levaxin. Men kom på at det var apotek i gågata, men glemte å gå innom pga jeg måtte dodge noen ekle selgere på utsiden.. Men tok helomvending etter en stund og satte kurs mot inngangsdøra til Apotek1, tredje gangen greide jeg å kjøpe levaxinen!

Sa feil i forrige post, 25mg var dosen jeg hadde fått, riktig som du skrev nora

Litt flaut.. mine verdier er vel så å si normale, dog blir det jo litt bias-feil siden dagene jeg kom meg til legen var "gode" dager, altså hvor jeg fikk "rævva i gir" :-)
--------------------------------
UTVIDET BLODPRØVE 26/5

TSH: 5.24 *H(0.3-4.50)
FT3: 6.0
FT4: 19.0

Annet skit utafor skala:
S-ASAT: 12 *L(15-45)
S-Kolestrol: 6.2 *(2.9-6.1)
---------------------------------
KONTROLLPRØVE... 7/11

TSH: 1.78
FT3: 5.3
FT4: 16.6
---------------------------------

Kommentarer til ymse svar:

Muligens jeg får bipolare/depressive trekk av at jeg har utviklet dårlig stoffskifte. Glemte å si at jeg har en nokså vond rygg, så liker gjerne å ligge for bedre comfort -tåler endel sitting, men blir etterhvert ubehagelig. Det kan jo hende at min nye livvstil etter isjiasoperasjonen (jeg er 26 år! buuhu) har triggra en lavere stoffskifteproduksjon som har skapt psykisk ubalanse pga thyroxinmangel siden jeg har vært i nedre sjikt ifht normalbefolkningen. Jeg var veldig "snill" og rolig som liten - typisk littlavt stoffskifte ikke sant?

Jeg har forsinket søvnfasesyndrom, det skal være visst! Ganske ofte lite keen på vann og annen drikke, men spiser rikelig. Går dog endel pulverkaffe..

Dassen