Viser søkeresultater 1 til 10 av 98
Hybrid View
-
14-12-06, 10:13 #1
Tja, alt det jeg kan har jeg lært av andre på forumet her, så jeg er bare en etterplaprer.
Men umiddelbart så stusser jeg over at hun har begynt på Levaxin ved ikke målbar TSH og FT4 så høyt oppe? Det er ikke prøvesvarene etter behandling med Levaxin siden i sommer du mener? Jeg har ikke hørt om noen lege som starter med Levaxin ved slike prøvesvar. Skal du sjekke opp det?
Ã… sjekke antistoffer er alltid lurt for å få en grundig diagnose. Likedan ferritin, vitamin B12 og vitamin D. Jeg har forstått det slik at vi som har stoffskifteproblemer bør ha ferritin høyt oppe for å føle oss bra. Du får sikkert mange bra råd om blodprøver av andre.
Liotyronin er veldig lurt å prøve! Det var mitt største problem da jeg tok bare Levaxin. Jeg hadde FT4 i 20-22 og legen turte ikke gi meg mer. TSH på 0,2. Men deprimert og trøtt var jeg hele tiden. Ved tilskudd av T3 i form av Armour har jeg sagt farvel til depresjonene og klarer meg med 6-7 timers søvn.
Nå ammer jeg en baby og har en 3 år gammel gutt i tillegg. Står opp, føler meg i god form, tar sertifikat (Endelig!). Tenker for 7 år siden, da jeg bare orket å gå på jobb, sovnet på sofaen og la meg etter dagsrevyen...huff, det var ikke mye til liv!
Skriv ut denne artikkelen fra Tidsskrift for den Norske Legeforening, og gi den til din venninne. Hun kan ta den med til legen sin og be om å prøve T3. http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/pa_l ... ID=1423906
Lignende tråder
-
symptomer siden 1990?
Av Lita i forumet PresentasjonerSvar: 11Siste melding: 18-02-10, 10:33 -
Woodstock 40 år siden!
Av Anisa i forumet Forum: Litt musikkSvar: 0Siste melding: 02-09-09, 21:51 -
Les på denne siden om ME
Av Tynn Tråd i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 18Siste melding: 01-02-07, 20:00 -
Fra hyper til hypo..
Av tollo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 30-08-06, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker