>Hvilke symptomer hadde du da du hadde dette ? Og hva merket du >først når symptomene begynte å forsvinne ? Jeg er redd for at alle >symptomene mine skal skyldes noe annet, nå har jeg vært utredet for >det meste. Hvordan kan jeg merke at stoffskiftet mitt begynner å bli for >lavt ? Jeg synes nemmlig brummingen i hodet har tiltatt og tenker at hm >kanskje jeg trenger den motsatte behandlingen.

Jeg hadde høy puls, diare, veldig urolig og slet meg fort ut, verking i beina så fort jeg hadde gått og stått litt, tørre øyne, sovnet nesten når jeg kjørte bil til jobben, dårlig konsentrasjon, paranoide trekk, problemer med å feste blikket da jeg gikk og handlet eller kjørte bil...sikkert mer også. Hva som forsvant først da stoffskiftet ble lavere kan jeg ikke huske men jeg tror det var de , men overgangen var på ein måte enda mer slitsom, sterkere symptomer da i en peroiode. For lavt stoffskifte har jeg ikke hatt over tid så det har jeg ikke følt på min egen kropp. Men etter det jeg har lest syns jeg noen av symptomene på høyt og lavt går litt om hverandre. Du må nok ta blodprøver hyppig og sammenligne men hvordan du føler deg...

> Jeg har ikke fått noen bivirkninger så langt. '

Bra! Jeg tror jeg tok Neo i ca. en måned før jeg merket allergiske reaksjoner.

>Ã… trene ga jeg opp i mai da så jeg bare stjerner og holdt på å besvime. Alt fysisk arbeid har jeg gitt opp.

Ã… røre seg litt må man vel men det er jo ikke mulig og heller ikke sunt hvis man blir dårlig av det.

> Da ga jeg opp den endokrinologen og angst nevrose kjenner jeg meg ikke igjen i i det hele tatt.

Huff.. Jeg har hatt god er faring med endokrinolog. Du burde prøve å finne en annen da..