Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard fy.fy,fffffff har så hvont i magen

har så hvont i magen,av.av.av,,,,,,,,,,,har hatt det siden torsdag,,,men verre i dag,,,løpt mye på do å tisset å...mens smerter,,,har fått mensen....men har hormonspiral,,,så er ikke vant med dette lenger.....spiralen har jeg hatt siden i mai ,da byttet jeg ,,,den gamle satt fast,grodd fast...jeg skrek,gren.hylte..kontordama måtte trøste,,,var helt utslitt og våt etterpå meg å gyngen:(men overlevde,,,å tenkte skal fa ikke der mer håer ikke det er noe gale blir litt nervøs bloggen min http://www.vgb.no/6922/
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Nordpå
    Meldinger
    30

Standard

Stakkars deg!
    Du har ikke fått urinveisinfeksjon da? Det kan gi deg fryktelige magesmerter. Nederst i magen og som brer seg bak på rggen. (nyrene/korsryggen) Løper du enda på do og tisser?

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

hei,gjør det ,,men pleier ikke vere plaget med det,,,har hatt nyrebekkenbetennelse 2 ganger 20 års mellomrom.....,,,håer ikke det er noe slikt;(
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Nordpå
    Meldinger
    30

Standard

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en urinprøve og gått til lege. Bedt om å få sjekket spiralen samtidig.
    Går man for lenge med urinveisinfeksjon kan man få nyrebekenbetennelse. Men det vet du kanskje siden du har hatt det tidligere.
    Kom deg til legen

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard Re: fy.fy,fffffff har så hvont i magen

Sitat Opprinnelig skrevet av skaye
    spiralen har jeg hatt siden i mai ,da byttet jeg ,,,den gamle satt fast,grodd fast..
    var det vanlig spiral som hadde grodd fast?
    herregud hvordan skjedde det? nå ble jeg livredd her
    har hatt min i litt over 3 år... hvor lenge hadde du din inne før det der skjedde?

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

huffsann.har tatt paralgin,forte så det hjelper litt...kansje jeg skal gjøre det ,ser i morgen,,,har så mye å gjøre var til legen med min sønn i går...ct rønkren i dag..har hvert utsatt for blind vold ,,5 sting i bakhodet,mistet bevistheten,,,er hoven i skinnet øyet...m,,,halter,kneet,å leggen....vet ikke helt om vi skal andmelde,,,men politiet ringte her i dag han skal ned til de på ons...så da følger mamma med,,,,håper det går bra.....han kunne blitt alvårlig skadet...kansje død,,,,,,.. spiraler kan gro fast,,,sorry.min hadde jeg hatt i 6 år,,,det var hormonspiral,,,men den kan diu ha så lengevet ikke hvor vanlig det er ,,,me tror ikke du trenger å bekymre deg jeg har hatt 4 spiraler å bare hatt problem med en...... men legen sa det var bra det kke var fastlegen jeg var til for han kunne ikke ordnet opp...går til gyng:.::...:..:

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

ok. fikk vite da jeg satte den inn at jeg måte bytte den ut etter 5 år jeg da...
    håper du har det bedre snart, god bedring til sønnen din også!

jeg ville annmeldt var jeg dere. om man ikke annmelder ser ikke myndighetene hvor skoen trykker... da blir det i alle fall ikke bevilget penger til forebygging og økt politistyrke.

lykke til!

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

hei,er bedre i dag;)ja det er noe slikt du kan ha den,politiet har ringt så vi skal ned i morgrn til de stor klem http://www.vgb.no/6922/

Lignende tråder

1. Luft i magen
    Av Shelley i forumet Mage/tarm/urinveie
    Svar: 6
    Siste melding: 15-06-09, 10:51
  2. så dårlig i magen...
    Av komlå i forumet Mage/tarm/urinveie
    Svar: 9
    Siste melding: 27-02-07, 10:38

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder